pondělí 17. října 2016

Plavání, cirkus a turistika

Všechny Vás po týdnu zase zdravím!
 
   Minulé pondělí jsem začala s plaváním mimo škol a moc mě to baví! Konečně se zas cítím jako ve své kůži :). Jelikož se mě hodně lidí ptá na otázky ohledně trénování tady a prostě všechny ty plavecké dojmy, tak jsem se rozhodla, že buď tenhle nebo další měsíc napíšu článek jenom o plavání (jestli máte nějaké otázky, klidně mi napište a já na všechno odpovím, pak v článku o plavání ). Sama jsem z toho nadšená, jelikož plavat v Americe, je sen snad každého plavce :D.
  Co se týče školy, všechno bylo minulý týden při starém. Počasí už tu začíná být typicky podzimní, ráno okolo 12 stupňů a odpoledne 21, zdá se to být jako léto u nás, ale z těch 40 stupňů je to skok, do toho fouká vítr a je pod mrakem, takové smutné a unavené počasí a trošku to na mě působí, tak doufám že se to zas co nejdřív urovná.
  Z pátku na sobotu u nás spaly děti od ségry mojí host mom. Tak jsem si večer všechny ,,děti,, udělaly popcorn a koukaly na pohádku. V sobotu dopoledne jsem i s dětma jeli na takový podzimní festival, nevím jak to přesně nazvat, ale všude byly dýně, typické podzimní sladkosti a spousta atrakcí pro děti. Na večeři k nám přišla Juli s manželem + děti a host dad uvařil vynikající tacos. Po večeři jsem šli do cirkusu, už si ani nepamatuju, kdy jsem tam byla naposledy, jestli vůbec někdy byla :D. Byl to cirkus bez zvířat, což se mi moc líbilo, mám radši, když tam nejsou je mi jich pak líto, ale to je věc názoru :). Bylo to ve stylu Las Vegas, zkrátka dechberoucí podívaná!  Po cirkusu a celém dnu jsem byla šíleně unavená, takže jsem jen s chutí zalehla do postele :D.
   Na neděli jsme měli v plánu výlet s host dědou a host mom do přírody, jelikož je děda hodně sportovně založený, do toho má prochozené všechny lesy a přírodní památky co tu jsou, byl to skvělý nápad. Jeli jsme asi 2 hodiny autem (pro nás 2 hodny kus cesty, tady to berou jako kousek :D). Za ty 2 hodiny se hnědá, suchá příroda přeměnila na zelenou krajinu se spousty stromy, zase jsem si trochu připadala jako doma. Procházeli jsme se kouzelným údolím, normálně je to údolí neprůchozí, jelikož je tam voda, ale vzhledem k velkému suchu co tady za poslední roky je, to bylo úplně prázdné, což je trošku škoda, bylo by to o to hezčí. Po výletě jsem se ještě stavili u host prababičky v nemocnici, je neuvěřitelně hodná, vždycky vypráví zajímavé příběhy a je šíleně chytrá. Večer jsme jen relaxovali, jelikož to byl poměrně náročný víkend :D.
  Na tenhle víkend máme v plánu LEGOland !! A příští středu není škola, tak pojedem na místo dětských snů :D. Nemůžu se dočkat!!!!

   HEZKÝ TÝDEN !
Adel :)
tohle bývá normálně plné vody

s host mom

festival 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...