středa 18. ledna 2017

Po novém roce a druhý semestr

Ahoj všichni!

   Už jsou to dva týdny od Nového roku a 20 týdnů do konce mého dobrodružství v Americe... Po novém roce jsme měli ještě poslední týden prázdnin, a tak nějak z většiny jsme ho proflákali nebo nakupovali a nebo byli v kině.. zkrátka pohoda a vůbec mi to nevadilo :D.
   9. v pondělí bylo zvláštní jít do školy... vstávat v 5:15 doma být v 6 s kupou úkolů a tak. Hlavně už je druhý semestr, což tedy znamená, že zas máme všichni "čistý štít" a začínáme znovu. Musím říct, že pro mě bylo o hodně jednodušší začít.. už vím do čeho jdu, jak to tu chodí a HLAVNĚ rozumím bez problému v hodině všemu co děláme! Je to pro mě opravdu o hodně moc jednodušší, zkrátka už se cítím jako když je tohle všechno normální. Loňský semestr nedopadl tak tragicky, jak jsem se bála co se týče známek, měla jsem pár A (1) a pár B+ (2+) což se mi zdá docela dobrý na to jaké předměty mám a na to jak mimo jsem byla :D, ale doufám že druhý semestr budou známky ještě lepší a bude to zas pěkně utíkat.
   Minulý týden bylo ve škole občas trošku těžké neusnout, byla jsem z toho buzení v 5:15 fakt vyřízená :D. Už se to zas pomalu začíná ve škole dávat do normálu. Té únavě pomohlo i ošklivé počasí... každý den tu pršelo, ale né jako je zvykem 2 hodiny max, ale celý den celou noc.. prostě furt! Jeden den při cestě do školy jsme se v autě plavili ve vodě. Nejsou tu na takové počasí vůbec zvyklí, natož připravení :D. Letos tu je jedna z těch větších zim.. takže se bojí, že příští týden bude padat sníh, což by znamenalo "sněžné prázdniny" :D.. k tomu, aby bylo volno by stačilo jen, aby padal sníh, jelikož jak už jsem psala i to je pro ně dost.
  Víkend jsme měli prodloužený až do pondělí, což mi fakt bodlo. V sobotu jsme byli v přírodě na procházce, to místo bylo zvláštní olejníma/olejními/olejovými (nevím jak to mám sklonit, omlouvám se.. trošku mi skloňování teď dělá problém :D) loužema... smrdělo to, bublalo to a bylo to creepy. Po procházce mě host mom odvezla k host sis mamce, kde jsme byly celé tři dny. Na sobotní večer byla pozvaná celé rodina, jelikož se slavily narozeniny. Byla to sranda, hráli jsme vtipný hry, poslouchali písničky a tak. Kolem 9 večer většina lidí odjela, tak jsme šli se ségrou do takové komunitní vířivky, kde jsme byly samotné.. takže to bylo super, asi po hodině relaxu jsme šly domů.. pak jsme celou noc koukali v obýváku na filmy, kde jsme nakonec i usnuli :D. Neděli jsme začali burito snídaní (vařil to její nevlastní taťka).. po snídani nás čekali typicky americky holčičí věci a to manikůra. Nevím jestli jsem jen divná, ale nikdy předtím jsem takové věci nedělala, ale tady chodí malé holčičky už od 3 let, dokonce tu pro ně mají speciální masážní křesla :D. Po manikuře jsme zašli do Ross a pak večeře a vířivka. Celý večer jsme propovídali... poslední dobou si skvěle rozumíme! V pondělí ráno měla ségra trénink, tak jsem zůstala doma a využila čas k volání s našima a ségrou, jelikož se moc často neslyšíme, většinou tak 2x za měsíc a občas ani to ne. Celý den jsme pak jen dělaly blbosti, holčičí věci, poslouchali písničky a samozřejmě vířivka. Až okolo 10 večer jsme jeli domů, cesta trvá vždycky okolo 45 minut, takže jsme pak doma jen hodila věci na zem a zalehla do postele :D.
   Jinak včera jsme měla první oficiální schůzku s plaváním!! Začínáme příští pondělí, teda pokud bude normální počasí, protože plaveme venku. Tím, že je plavání jarní sport, tak máme závody až od března a teď máme jen přípravu na sezónu. Hrozně moc se těším a jsem na to zvědavá :).
 
   Pokud máte jakékoliv otázky, klidně mi napište (https://www.facebook.com/adela.mackovahttps://www.instagram.com/adelmackova/ a nebo snapchat : adelmackova).
  Krásný týden :)
Adel.

BTW: Společnost od které tu jsem ( AVK http://www.studovatvusa.cz/) pořádá pro všechny studenty soutěž, taky jsem se zapojila.. tak pokud mě chcete podpořit, tak mi prosím dejte like na https://www.facebook.com/AmerickaKulturniVymena/photos/a.1829435994004963.1073741832.1503051756643390/1824898207792075/?type=3&theater... prosím přímo na facebook stránky AVK :). MOOOC děkuju!

Takhle jsme chodily do vířivky

kaluž z oleje 


2 komentáře:

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...