středa 16. listopadu 2016

Nemoc, kempování a novinky

Všechny zdravím!

   Ze začátku bych se chtěla omluvit za mojí ,,neaktivitu,, minulý týden. Byla jsem přes víkend nemocná a má host rodina se ke mě zachovala celkem zvláštně. Musím se přiznat, že mě to docela sebralo a řekla bych, že jsem měla největší krizi vůbec.. Chtěla a hlavně musela jsem to jak vnitřně, tak všeobecně urovnat... a nejlepší věc jak to urovnat, bylo si o tom promluvit s host rodinou. Řekla jsem jak jsem se cítila, jelikož být celý víkend zavřená v pokoji s tím, že se na Vás mluví jen přes dveře a nesmíte na nic sahat mimo pokoj, bylo trošku divný. Nakonec jsem zjistila, že se prostě jen báli, že chytí nemoc a ještě evropskou.. noo co na to říct, prostě Američani :D. Takže jestli se Vám taky stane něco podobného, prostě to tak vezměte a nedělejte si z toho zbytečně hlavu jako já... jsou hold takový.
   Jak jste asi zaregistrovali, proběhly volby, hoooodně se to tu řešilo. Někdo totálně nesnáší Trumpa a někdo zas Hillary, pak jsou tu lidi, kteří to neřeší. Ale vesměs nikdo 100% neřekl, že je s nima spokojený. Den po volbách začaly protesty. a tak.. bylo to docela hustý. Tím, že jsem v CA, kde je dost mexičanů, tak na ty teď padl stres, že budou muset odejít z USA, ale myslím, že to tak horký nebude. Jedna moje kamarádka si z toho udělal srandu (je taky mexičanka) a natočila na snapchat video jak si balí věci do kufru a odjíždí :DD.
   V pátek jsme měli volno, tak jsem zas vyrazili turistikovat s host mom taťkou a tentokrát na Angeles mountains. Opět krásná zelená příroda! Měli tam být obří vodopády, tak jsem si hned představila něco fakt velkého... no, ale byl to vodopád vysoký asi 20 cm a tekl z toho takový mini-pidi čůrek vody, že jste to sotva viděli, ale oni z toho byli nadšení, tak jsem se taky přidala :D. A dokonce jsme si vymysleli challenge, že budem trénovat a zdoláme nejvyšší horu v Californii. Tak snad to stihneme, čas se nám krátí.
  Moje rodina má doma čtyřkolku, a protože bylo v neděli perfektní počasí na kempování ve zdejší ,,poušti,,, tak jsme se před obědem sbalili i se čtyřkolkou a vyrazili, Jakožto exchange student, nemůžu nic řídit, tak jsem vždycky dělala spolujezdce, ale i tak to byla neuvěřitelná sranda! Samozřejmě jsem nafotili 100 fotel a tak. Když už se začalo stmívat byl čas vyrazit domů, jelikož nás další den čekala škola.
   Co se týče každodenních aktivit, je vše při starém,,, škola- plavání-úkoly a pak nějaký ten seriál se ségrou před spaním. Už zbývají jen 3 školní týdny do konce 1 semestru a pak krásné 3 týdny vánočních prázdnin!! Ale nesmíme předbíhat thanksgiving příští týden. Máme v plánu super výlet, ale to si nechám jako překvapení a samozřejmě sen každé druhé holky, černý pátek!
   Už pracuji na článku o plavání, takže se moji plavečtí čtenáři můžete těšit :D.
   Moc bych chtěla poděkovat všem kteří mi píšou, že mají rádi moje články!! Hrozně moc si toho vážím a hlavně jsem ráda, že Vás to baví!

Hezký konec týden :)
   Adel

PS: Jestli máte jakékoliv otázky neváhejte se mě zeptat, klidně sem do komentářů nebo na facebook ( https://www.facebook.com/adela.mackova ), instagram https://www.instagram.com/adelmackova/ nebo klidně i snapchat (adelmackova). Moc ráda Vám odpovím a poradím! Protože jestli někdo přemýšlíte o tom být exchange student, je to nejlepší rozhodnutí, které můžete uskutečnit. Přesto všechno těžký co se Vám to bude dít, stejně budete vědět, že žijete ve svém snu a budete si to snažit užít úplně maximálně :).





Žádné komentáře:

Okomentovat

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...