úterý 23. srpna 2016

První testy, cross country a Hollywood

Všechny opět zdravím!!
  Pár lidí se mě ptalo jak často budu přidávat nové články, noo ale sama nevím :D. Nejspíš vždy, když se seskupí zajímavé zážitky (a musím přiznat, že jich je téměř každý den dostatek).
  Uplynulo téměř 14 dní od posledního článku a mě se zdá jakoby to bylo jen pár dní. Všechno tu hrozně rychle utíká až mě děsí, že tu budu za chvíli měsíc. Samozřejmě mám chvíle ,,home sick,, ale všechno je mnohem lepší a lehčí než na začátku!

   Teď to budou 3 týdny co začala škola, takže se to všechno už rozjelo. Ale i tak mi přijde, že tu mají na všechno čas a zbytečně se nestresují, tak jako my v ČR :D. Testy nejsou vyloženě těžké (zatím), ale dělá mi problém porozumění (nebo, tak něco), jelikož používají často odborné názvy, ale vždy když si nevím rady zeptám se a pak je to OK. Ze začátku jsem z toho byla nervozní a to hlavně při prvním testu, protože nevíte co od toho čekat. Téměř na každé hodině se na začátku dělá zábavný Quiz o tom co se dělalo minulou hodinu. Hodně se tu dbá na úkoly, takže každý den mám aspoň 1 z každého předmětu. Přestože je to občas hard, tak mě ta škola neskutečně baví (až na ten budík v 5:30). Učím se jiným způsobem než na, který jsem zvyklá a hlavně se učím jiné věci, no prostě je to fajn :).
  Stále se všichni ptají odkud jsem a tak. A co mě fakt udivuje je to, že když jim odpovím na otázku ,,proč zrovna Californie,, a já odpovím s nadšením, že to byl vždy můj sen a oni na to, že to tu nemají rádi, že by radši bydleli v jiné části Ameriky :D. Vždyť Californie je prostě Californie, tu musí každý milovat :D.
  Konečně jsem měla první trénink Cross country! Neskutečně mě to baví. Je teda fakt na padnutí běhat na sluníčku ve 40 stupních a ještě, když na to nejsem zvyklá, ale to k tomu tady hold patří. Seznámila jsem se tam zas s pár lidma, takže teď když jdu po ,,chodbě,, pokaždé se s úsměvem s někým pozdravím a popřeju pěkný den a hrozně mě to těší!
  A teď Hollywood! Vždycky jsem si hrozně přála to vidět a konečně můžu říct, že jsem viděla to co jsem vždy chtěla. Začali jsme chodníkem slávy, kde jsem se samozřejmě musela vyfotit se všema mejma idolama :D. Pak různý slavný kina a tak. Ale na druhou stranu, to není to co jsem od toho čekala. Nebejt chodníku slávy, tak je to jen ulice plná bezdomovců, zlodějů převlečeních do kostýmu a pár krámů. Takže po mé zkušenosti pěkný výlet, ale nic víc. Ovšem Beverly Hills, to je pořádně snobské místo. Když jsem se procházela těma kouzelnýma uličkama, zavzpomínala jsem si na Totally Spies, jak tam vždycky nakupovaly a tak, zkrátka pocit jako ve filmu. Ale všeobecně je to kouzelné místo, plné luxusních aut a všeho co je neuvěřitelně drahé. Také jsme se byli podívat na hotel Pretty Woman :D. Po procházce v Beverly Hills jsem asi jako většina turistů jeli okouknout baráky slavných. Jsem si připadala jak paparazzi, jelikož jsme byli jen v autě a já si za jízdy všechno fotila :D Byla to fakt sranda! Pak jsme tam objevili mapu slavných baráků, ale chtěli za ní 25 dolarů, což se mi zdá za kousek papíru fakt hodně. Ale myslím, že i bez mapy jsme viděli dost slavných domů! Jelikož s náma jela jedna holčina, která v říjnu nastupuje na univerzitu kousek od BH (škola se jmenuje UCLA), tak sjem se jeli podívat ještě tam. A musím říct, jen WAU! Takových možností co tam mají. Potrpí se na sportu, hudbě vlastně všeho co by Vás mohlo bavit. Jsou na svou školu neuvěřitelně pyšní. Hodně se mi líbí ten přístup, který k tomu mají, je to vážně super. Mimochodem na té škole se natáčela ,,Pravá Blondýnka,, což je také film mého dětství :D. Zkrátka jsem byla z výletu šíleně nadšená a pořádně unavená!

  O víkendu máme naplánovaný den na pláži. Opět se neskutečně těším. A další víkend, ještě skvělejší výlet, kde budem i spát, ale to si nechám jako překvapení.

  Omlouvám se za délku článku, ale mám takových zážitků, které bych Vám chtěla sdělit, že to prostě jinak nejde :D.
  Všem co mi píšou, že je to baví MOC DĚKUJU! Vždycky mě to hrozně potěší :).

PS: nové fotky na rajčeti + kdo mě chce sledovat na snapchatu, kam taky často něco přidávám, tak ,, adelmackova,,.

 Mějte hezký týden!
 Adel




Žádné komentáře:

Okomentovat

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...