pondělí 29. srpna 2016

Football game, cross country a Universal studios

Ahoj všichni!
 Tentokrát musím psát článek po hodně krátké době, jelikož se teď seskupilo hodně zážitků a neumím si představit délku článku, kdybych to psala až za 14 dní :D, takže to prostě musím napsat! A hlavně jsem stále plná těch úžasných dojmů a nechci na nic zapomenout.

  Začnu tedy hezky postupně :D. V pátek se konali první football game. Hned při příchodu do školy (ještě ráno), člověk nemohl rozeznat jednoho od druhého, VŠICHNI na sobě měli zelené školní triko (včetně pár učitelů), roztleskávačky měly to jejich oblečení a football hráči měli tričko od dresu. Prostě hustý! Abych nebyla pozadu, a taky abych mohla na všechny školní akce typu ,,football game,, zdarma, tak jsem si koupila taky školní tričko a hned si ho oblékla, abych tak nevyčnívala (už takhle dost vyčnívám, jako bílá a ještě blondýna :D). Nevím jak to mají jiné high school v Americe, ale ta má, má obědy rozdělené na 2 skupiny A lunch a B lunch a každý student to má rozdílně, dle jeho předmětů. A na oba ty obědy se všichni sešli v takové ,,chodbě,, (není to vyloženě chodba, jelikož má škola není 1 budova) a koukali a povzbuzovali hráče do toho tam byla kapela, roztleskávačky a tanečníci, zkrátka jsem z toho měla husinu :D. Na football game mě pozvala jedna holčina co s ní chodím na angličtinu a chemii. Všechno to začalo v 7:00 večer. Byla tam snad celá škola, všichni byli oblečení buď ve školním tričku nebo do zeleno černých barev (barvy naší školy). Ta holčina s kterou jsem tam šla, přišla ještě s její kamarádkou a pak tam dorazil ještě její kluk, takže se tam společně bavili o jejich věcech pak se tam přidali další jejich kámoši, takže jsem se seznámila s dalšíma lidma, ale chvíle to pro mě bylo takové na ,,bobek,, jelikož jsem si s nima neměla pořádně co říct. Ale pak na povídání stejně nebyl čas, protože všichni fandili. Dostali jsem takové ty dlouhé balónky, pokřikovali PHS a všechny takové ty typické věci. Do toho tam byly roztleskávačky a kapela. Takže atmosféra neskutečná. Ale upřímně jsem těm pravidlům moc nerozuměla a prý ani ty holky, tak mě to uklidnilo :D. Sice jsem v posledních 5 minutách prohráli, ale i tak jsem si to užila.
    V sobotu mě čekala něco jako brigáda s cross country ( nebyla to vyloženě brigáda, ale nevím jak to jinak nazvat). Celý tým se se sešel na parkovišti před obrovskou poutí. Dělali jsem tam něco jako ukazovatele pro auta :D. Byl to celkem mazec, tam být 3 hodiny na tom pařáku. Pak jsme měli pauzu, a objednali jsme si pizzu a povídali si, s holkama jsme si vyměnily snapchaty a tak, typicé holčičí věci :D. Pak mě přidali do cross country skupiny na facebooku, abych věděla o všech akcích. Bylo to super! Hlavně jsem ráda, že jsem se s nima mohla seznámit. Peníze, které jsem si vydělaly půjdou na společný výlet, což se mi hrozně líbí.
     A teď konečně neděle. Původně jsem měli mít výlet do Disneylandu, ale nějak nám nešlo se zaregistrovat z čehož vznikl nový výlet a to do Universal studia. Nikdy jsem si neuměla představit, jak je to asi velké. No a musím říct, že je to obrovské, podle mého je to snad větší než město, kde bydlím :D. Jelikož je to Universal studio, tak tam jsou, představené všechny filmy od téhle společnosti, jako například Shrek, Já padouch, Rychle a zběsile, noo téměř všechny slavné filmy :D. Byly tam nejrůznější atrakce, které byly fakt hustý. Atrakce tam nejsou typu poutě, ale jsou brané jako 4D projekce, což je ještě lepší. Moje nejoblíbenější byla v Harry Potter části! Připadala jsem si jako ve filmu, všechno bylo tak reálně podané. Hodně moc lidí tam chodilo tématicky oblečeno a to nejen děti, ale i dospělý. Jelikož je to v Hollywoodu, kde je fakt vedro, tak tam chodili zaměstnanci s kyblíkem vody a vždycky to na někoho nenápadně vylili, samozřejmě jsem patřila mezi ty šťastlivce :D. Pak tam bylo spoustu zaměstnanců tématicky oblečených, vypadalo to kouzelně. Strávili jsem tam celý den a myslím, že bychom tam byli schopní vydržet ještě déle, ale další den byla bohužel škola, tak jsem kolem 7 večer jeli domů. Byl to jeden z dalších splněných zážitků!
 Byl to další moc užitý víkend! Tenhle čtvrtek to bude můj první měsíc v Americe, je šílené jak to utíká.
  Samozřejmě jsou zas všechny fotky na rajčeti :). Přeji hezký začátek týdne!

 Adel


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...