pondělí 12. září 2016

Las Vegas, Cross country závody a muzeum

Všechny zdravím!

   Minulý týden byl prodloužený do pondělí, jelikož bylo v pondělí volno (labor day), tak jsme jeli do Vegas! Vyrazili jsme v sobotu dopoledne a jeli tam necelých 5 hodin, což bylo docela zabijácké. Když jsme po nekonečné cestě dorazili, ubytovali jsme s v apartmánu (nebylo to v hotelu, ale v normálním domě v ulici s rodinnýma barákama). A musím říct, že to bylo kouzelné, jelikož jsem tam měli i posilku, bazén a vířivku. Po dlouhé cestě jsme si nejdřív odpočinuli a kolem 8 večer vyrazili do centra Vegas. Zastavili jsme se u známé uvítací cedule, kde jsme samozřejmě pořídili 1000 fotek :D (btw: bylo docela těžké se tam vecpat mezi ten dav lidí, dělajících stejné fotky jako my :D). Pak jsme opět nasedli do auta a projížděli celé centrum v autě. Jelikož už byla tma, tak všechno krásně svítilo, blikalo a tak, zkrátka opět pocit jako ve filmu. Projeli jsme jak tu novou, tak i tu starou část. A strávili jsme projížděním té ulice asi 2 hodiny, protože to bylo dost narvané. Druhý den ráno a podstatě většinu dopoledne jsme relaxovali u bazénu nebo u telky. A po obědě, přišly konečně nákupy!! Jelikož, byl v pondělí labor day, tak všude byly slevy a do toho je to ve Vegas všechno levnější než je zvykem, takže ráj pro nakupování. Byli jsem v super obřím obchoďáku s tisíce krámy, některé jsem opět vůůbec neznala :D. Neřekla bych, že se dá v krámě strávit celé odpoledne s tím, že jsme neprošli ani z daleka všechny krámy. Samozřejmě jsem toho i hodně nakoupili za úžasnou cenu, což si myslím, že je sen každé holky a ještě v Americe. Večer jsme zas vyrazili do centra Vegas, ale tentokrát jsme si ulice prošli pěšky. Takových lidí, takových ehm ,,špatných lidí,,, takových reklam na všechno, nevěděla jsem na co se dřív koukat a co dřív fotit :D. Asi jako většina turistů, jsme zašli do M&Ms! 3 patra plná těchto blbostí, nakoupili jsme si pár speciálních druhů a kdo by kdy řekl, že se dá za M&Ms utratit 33 dolarů :D. Po M&Ms následovalo Coca Cola! Opět 3 patra plná suvenýrů, ochutnali jsme různé příchutě ze světa a teda bylo mi po tom pěkně spatně, jelikož některé byly fakt hnusný :D, ale zas můžu říct, že jsme to zkusila a zažila :DD. Druhý den, jsme hned ráno vyrazili domů, jelikož všichni (stejně jako my) se vrací z výletů, tak to je hodně ucpané a jsou kolony, takže cesta byla ještě delší.. asi 7 hodin.
  V pátek byl můj první závod s cross country, byla jsem z toho hodně nervózní, protože jsem absolutně nevěděla co mě bude čekat. Závody byly na pláži Ventura, na které jsem už byla. Je tam mnohem lepší počasí pro běhání, než ve škole, tak to bylo úplně super. Běželi jsme 3 míle, což je méně než běháme na tréninku, tak to bylo podstatně lehčí. S holkama jsme se zas hodně sblížily a skamarádily, byla to sranda. Je hrozně hezké jak si všichni fandí, dokonce i jiným školám (soupeřům) a podporují se všichni vzájemně. Po každém závodě se všichni zeptají na čas, holky se obejmou kluci si s váma plácnou, zkrátka skvělý tým se super lidma!
  V sobotu jsem jela s jedním učitelem co se s ním má host mom, hodně kamarádí ( je to takový můj děda tady :D, dokonce mi i řekl, že se snaží být můj americký děda) do muzea v L.A.. Bylo to muzeum o prezidentech a všech takových politických věcech o Americe. Jsem moc ráda, že jsem tam jela, protože jsem se zas dozvěděla něco víc o tom, jak to tu chodí.
  Na příští měsíc máme naplánováno spoustu výletů a akcí, takže se nemůžu dočkat! Pořád se tu něco děje.
 
  Hezký týden!
      Adel

PS: chtěla jsem poděkovat, všem kteří mi píšou a ptají se a nebo píšou, že je baví číst můj blog, vždycky mě to neuvěřitelně potěší a inspiruje mě to psát dál :).



2 komentáře:

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...