úterý 1. listopadu 2016

No students day, Legoland a Halloween

Čau všichni !

   Minulý týden se toho tolik dělo, že mě to donutilo si dělat poznámky, abych na nic nezapomněla a pamatovala si toho co nejvíc.
   Ve středu byl ve škole ,, no students day,, , což pro všechny studenty znamená volný den, tak jsme toho využili a naplánovali božský výlet. Jeli jsme já a Britt a pak 2 kamarádi ze školy a s tím, že se pojede do Disneylandu! Museli jsme teda vstávat už ve 4:00 ráno, ale tak co by člověk neudělal pro disneyland, že :D ? Cesta byla opravdu hodně nekonečná, plná kolon a tak. Když jsme konečně dorazili, byla jsem natěšená ještě víc, chvílema jsem si připadala jako malá holka co se nemůže dočkat :D. Jelikož je podzim = halloween, všechno bylo tématicky ozdobené a musím říct jen wau! Jestli nevěříte v nemožné, tak tohle místo Vás přesvědčí v opak. Zdálo se, jakoby fakt bylo všechno možný, všechny pohádkové postavy ožily a vypadalo to tak moc reálně. Myslím, že pro člověka jako jsem já, který celé dětství ujížděl na pohádkách, je tohle místo splněných snů! Vlastně každý si to tady užije, od miminka po dospělého člověka, ani nevím pro jakou věkovou kategorii se tohle místo nejvíc hodí, jelikož tu mají atrakce od superšněčích a roztomilých po ultra rychlé a děsivé. Byla jsem tu poprvé, takže jsem si musela všechno vyzkoušet a samozřejmě jsme pronásledovali milión pohádkových postav a pak čekali 20 minut na jednu fotku. Ale co mě upřímně hodně překvapilo, byla velikost známého Disney zámku, celý život jsme si myslela, že je to superobří, ale není je to celkem malé (aspoň oproti mým představám). Okolo 4 jsme jsme vyrazili zpátky domů, ale s tím že se ještě s někde stavíme ... takže jsme měli asi 20 minut na rozmyšlenou.. nooo a vymysleli jsme, že se nejdřív stavíme na takovou zvláštní zmrzlinu a kuličky. Nikdy jsem nic divnějšího nejedla :D. Ty kuličky byly kukuřičné, ale byly namočené v dusíku, takže když jste je jedly, tak vám šel z pusy kouř, ale bylo to fakt hodně hustý :D. Pak se vymyslel naprosto nečekaný nápad a to, že se ještě stavíme v LA na ty jejich slavné světla a pak, že se mrkeme do Bevery Hills. Bylo to skvělé! Cestou jsme nahlas poslouchali písničky, pak jsem jim pouštěla i český. Musím říct, že tenhle den byl pro mě jeden z nejlepších co jsem tu zažila! Druhý den to bylo teda trošku horší, jelikož po 4 hodinách spánku nic moc, ale stálo to za to.
   O víkendu jsme se opět vůbec nenudili. V sobotu dopoledne jsme byli v posilce a pak šli na yogu. A hned potom šli do takového městského letiště, kde mají letadla, která byla ve válce a tak.. bylo to zas něco jiného. Na večer jsme vyrazili do San Diega s tím, že tam přespíme v hotelu a druhý dne ráno půjdem do Legolandu, jelikož cesta tam trvá okolo 3 hodin. Legoland je spíš park pro mladší, jelikož je tam všechno dělané z lega, takže to musí být něco úžasného spíš pro ty mladší.. hned jsem si tam představila svojí ségru, protože tohle by byl pro ní ráj :). Pak už jsme jen vyrazili domů a tak trošku začali přemýšlet o Halloweenu.
   V pondělí byl (pro mě ) dlouho očekávaný den ... a to byl Halloween! Musím říct, že tohle je jeden ze svátku na který jsme se tu moc těšila, jelikož my ho v ČR neslavíme. Ve škole to nikdo nějak zvlášť neřešil co se týče kostýmů, ale v době oběda udělalo pár dobrovolníků, takovou strašidelnou stezku, chtěli jsme tam jít, ale ta fronta byla nekonečná, tak jsme se aspoň koukali. Hodně lidí mluvilo o různých párty a tak. Ale asi upřímně bych nešla na párty, protože tohle byl můj první a možná i poslední pravý halloween v mém životě, tak jsem ho chtěla prožít hezky tradičně a i tak trošku dětsky. Okolo 6 jsme jeli s host mom a host sis k mojí host tetě, která má dvě malé holčiny s kterýma jsme měli jít koledovat. Všichni jsme měli kostýmy, protože bez kostýmu, Vám nikdo žádné sladkosti nedá, na to jsou tu pravidla :D. Host tety manžel,má terénní auto (není to vyloženě auto je to takový track) a celý ho strašidelně nazdobil, takže to vypadlo parádně! Chodili jsme od baráku k baráku říkali známou  koledu a k tomu tam jezdil s tím nazdobeným autem, takže si to snad všichni natáčeli. Bylo to úžasný! Tenhle svátek jim opravdu hodně moc závidím, já jsem si to užívala a to si neumím představit, jak moc si to musí užívat malé děti! Takže z toho plyne, že my v tomhle hodně strádáme a o hodně přicházíme!
   Moc se mi líbí, že tu prožívám všechny takovéhle typicky Americké věci!
Děsí mě, že už je listopad.. dneska jsou to pro mě 3 měsíce co tu jsem, šíleně moc to utíká.. sice mám občas těžké dny, ale to všechno se během chvíle zas urovná a užívám si každou chvíli.

Krásný podzimní týden!!
Adel :)

PS: všechny nové fotky jsme dala na rajče, tak se můžete podívat :).
PS2: omlouvám se za délku článku, ale takovéhle zážitky se nedají zastavit ve psaní :D.

2 komentáře:

  1. Beruno moje, já mám také někdy šíleně těžké dny, že tě tu nemám, ale pak si v zápětí řeknu, že to co prožíváš je něco neuvěřitelného. Je to nejdelší dovolená ve tvém životě. Máš super host family, která ti tohle všechno umožnila a milující rodinu, která tu na tebe myslí. S láskou rodiče a Kája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy mi taky moc chybíte! Ale všechno utíká jako voda a za chvíli už pro mě pojedete na letiště :)

      Vymazat

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...