neděle 26. března 2017

Spring break

Všechny zdravím!

   Tak dneska je neděle, posledních pár hodin jarních prázdnin a pak hurá na 9 týdnů do školy a pak domů. Tohle tady byly moje poslední prázdniny, docela hustý :D.
   Čekala jsem to trošku jiné, jelikož jsme měli dělat úplně jiné věci, ale počasí nám nepřálo, takže se všechno muselo změnit. Nebylo úplně mega hnusně, ale z těch 27 stupňů se sluníčkem na deštivé počasí s 15 stupni byl přeci jen trošku skok na místní poměry :D. V sobotu jsem začala spring break s plaveckýma závodama, kde byla fakt sranda! Strávili jsme tam pomalu celý den, takže jsme pak všichni byli spálený od sluníčka, ale to neva :D. V neděli jsem se konečně pořádně vyspala, nevím proč, ale i když je víkend tak spím maximálně do 7 hodin, ale tentokrát, krásně do 9. Někdy po obědě mi holky z plavání napsaly jestli nechci jít na bowling a že si tam dáme pak i něco k jídlu, takže jsme se asi v 5PM sešli. Nakonec nás bylo asi 6 a jak jsme hráli, povídali si tak jsme vymysleli, že by bylo fajn udělat sleepover. Všechno to vyšlo a někdy kolem 9PM jsme vyrazily 4 k jedné holčině, ale co by to bylo za sleepover bez pizzy a nějakých sladkostí, tak jsme se cestou stavily ve Walmart pro nějaký blbosti. Celý večer jsme propovídali a prostě si to užili. Ráno jsem musela odjet okolo 8, protože ta holčina u který jsme byly, musela do práce. Zbytek dne jsme tak nějak doma proflákali, když nepočítám začínající rekonstrukce pokojíčku pro mimčo. V úterý jsem se sešla s Vanessou a šly jsme omrknout nějaký šaty na blížící se prom. Naštěstí má auto, tak jsme nemuseli být jen v obchoďáku, ale mohly jsme projet i menší krámky. Našla jsem jedny šaty, který byly tak akorát cenou a i fajn na prom, álee občas tu mám problém s kreditní kartou, takže jsem měla samozřejmě smůlu a šaty jsem si nemohla koupit. Chtěli jsme dát další přespávání, jenže druhý den už jsem měla plány s rodinou, tak to bohužel nešlo. Ale i tak bylo hezký konečně strávit nějaký ty dny s kamarády a mimo ''domov'', bylo to pro mě zase něco jiného, protože během normálního týdne není čas na to někam s kamarády jít a přes víkend jsme většinou taky pryč a upřímně jsem předtím ani moc kamarádů neměla, ale od druhého semestru se to hodně změnilo :). Ve středu jsme jeli s Julie a dětma a samozřejmě host mamkou k jejich babičce, kde jsme strávili celé dopoledne a pak, že pojedem do Ikea, jejich Ikea je myslím největší v USA. Je vtipný jak stejný to tam bylo a to myslím doslova, připadala jsem si jako u nás v Praze :D taky jsem si dali jejich typické masové kuličky a chutnají stejně :D. Bohužel jsou děti malé a takové trošku akční a nákupy se jim nezamlouvají, tak jsme asi po 15 minutách museli odjet, takže jsme to tam ani celé neprošli. Na čtvrtek a pátek už byly plány ! Někdy kolem 10 ráno jsme zajeli s host mamkou a ségrou pro její starší neteř a vyrazili jsme do San Diega a konkrétně do Sea Worldu ! Začali jsme na vystoupení zvířat, kde jsme si dali i náš oběd. Od názvu Sea World je jasný, že to bude o rybách a všem možným ve vodě, ale první vystoupení na kterém jsme byli, bylo s ''chlupatýma'' zvířátkama :D. Vždycky obdivuji co je dokáží naučit a jak dokonale to vypadá. Měli tam různé pavilony žraloci, tučňáci a tak, jako vždy jsme prošli všechno. Pro mě rozhodně nejlepší vystoupení bylo s delfíny! Vždycky byl můj sen je vidět a konečně jsem si ho splnila! Seděli jsme v první řadě, sice jsme všechno viděli nejlíp, ale ''zaplatili'' jsme za to.. jelikož po vystoupení jsme byli mokrý jak když jsme právě vylezli z vody :D. V 5 hodin se Sea World zavíral a my vyrazili na hotel, ale nejdřív jsme chtělo vidět západ slunce na pláži. Bylo to kouzelné! Udělali jsme pár fotek, chvíli poseděli a pak už nás čekal hotel, kde jsme museli využít po prochozeném dnu vířivku. Druhý den ráno po snídani jsme ještě chvilku pobyli na pláži, před tou dlouhou cestou domů. Zbytek dne jsme pak strávili u Julie. O víkendu jsme měli kempovat, bohužel nám počasí jak už jsem psala nepřálo, tak se to zase zrušilo. Ale teď začali kvést typické CA Poppy a my je naštěstí máme asi 15 minut od baráku, tak jsme se na ně jeli podívat. Je to plná louka (jestli se to tak dá nazvat) oranžových kytiček. Ty kytky jsou tu chráněné a hodně známé, jezdí se na ně dívat lidi z celého světa a musím říct, že to tam bylo fakt narvaný. Do toho je host mamka těhotná, tak jsme využili krásného místa a nafotila jsem ji těhotenské fotky. Na večer jsme vytáhli kola a jeli se projet okolo baráků a tak. Dneska nebo-li v neděli jsme šli celá rodina do přírody, byla to sranda. A jako takovou utěšovací tečku nakonec jarních prázdnin udělal host taťka kuřecí maso na barbecue. A teď už jen chvíle a zase do školy, musím říct, že se mi vůůbec, ale vůbec nechce, jsem si teď zvykla vstávat později a zítra zas v 5:45.
   Sice se hodně plánů změnilo, ale myslím že i tak to byly super prázdniny a hlavně poslední, což je vážně  divný.

  Pěkný začátek týdne !
Adel :)

jako vždy fotky na rajčeti :)
btw: omlouvám se jestli nějaký věty nedávají smysl a nebo za můj pravopis, ale psaní a mluvení česky je čím dál tím víc těžší :D.

dnešní procházka 

CA poppy


něco kouzelného 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...