sobota 30. července 2016

Něco jako úvod

Už dlouho jsem přemýšlela, že by mohlo být fajn založit si blog, ale nikdy jsem pořádně nevěděla o čem by blog mohl být. Takže to nadšení z jakého si plánu o založení blogu, pokaždé padlo.
   
   Ale jak šel čas, naskytlo se mnoho příležitostí. Některé se uskutečnily jiné naopak ne. Ovšem ta největší příležitost, které se mi naskytla, bylo to když mi osoba xxx navrhla, zda bych nechtěla na 10 měsíců studovat v Americe. Už dlouho jsem o něčem takovém snila, často jsem to doma navrhovala, ale nikdo to nebylo řečeno, tak vážně jako teď. Samozřejmě jsem se toho hned chopila a začala s taťkou zjišťovat co a jak, až to tedy nakonec vyšlo.

  A právě toto mě inspirovalo k vytvoření blogu. Myslím, že by to mohlo být super. Chtěla bych sem psát všechny zážitky a zkušenosti, které budu mít. Zkrátka by to byl blog o mém Exchange student life.
 
   Tak tedy doufám, že se Vám bude můj blog bude líbit :)

2 komentáře:

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...