sobota 13. srpna 2016

První týdny, škola a výlety

Všechny zdravím!

 Jsem tu necelých 14 dní a stále mě všechno překvapuje (samozřejmě v dobrém) :D.
  Teď se, ale vrátím k mému prvnímu týdnu tady. Jsem hrozně moc nadšená z mojí host family, jelikož mi často připomínají tu mou, skvěle jsme si padli! Ze čtvrtka na pátek rodina naplánovala výlet na pláž jménem Ventura, která byla mimochodem kouzelná, přestože tam byla pořádná zima. V sobotu jsme jeli na takovou seznamovací párty se zbytkem rodiny. Bylo to super! Všichni se mě pořád na něco ptali a já byla ráda, že jim můžu vyprávět jak to u nás chodí, zkrátka se mi to moc líbilo. 
   Prvního školního dne jsem se hodně bála, jelikož jsem pořádně nevěděla co jak bude. Taky bylo zvláštní jít někam, kde nikoho neznáte. Naštěstí je má host mom na té škole učitelka a ségra, tam také chodí, takže mi hodně pomohly, za což jsem byla moc vděčná. Mám i celkem zajímavé předměty angličtinu, historii, matematiku,chemii ( to chodím do třídy k host mom) a tělocvik, který mám se ségrou. Asi bych si takové předměty normálně nevybrala, ale proč nezkusit něco nového :D. Hrozně se mi líbí, že na každou hodinu musí jít student do jiné třídy za jiným učitelem a ne jako u nás, že učitel dochází za studentem. Každá třída je dle předmětu ozdobená a vybavená, což si myslím, že je super. Nevím jak to bude až se to oficiálně rozjede (jelikož tady má každý na všechno čas :D), ale zatím se mi moc líbí styl výuky, je to spíš brané jako zábavná diskuze o dané látce. Už se začalo šířit po škole, že je tu nový exchange student, takže se mě postupně všichni vyptávají, občas mě otázky typu jestli máme v Česku snapchat celkem pobaví :D. Jinak škola je opravdu hodně velká! 
  O víkendu jsem byli celé rodina na pláži tentokrát jménem Malibu. Jsem nadšená z toho jak je má rodina aktivní! Mají naplánovaných spoustu výletů. Dokonce chodíme, každý den s host mom a ségrou cvičit buď do parku nebo do posilky, je to fajn a hlavně jsem ráda, že se pořád nějak hejbu.
 V pondělí mi začínají tréninky cross country,  šíleně se těším! Bude to zas něco jiného. 
  A na příští týden máme naplánovaný skvělý výlet do Hollywoodu, takže už se nemůžu dočkat!

Přes všechno to stýskání, které mám.. věřím, že tohle bude nezapomenutelný zážitek!

btw: Mám sebou foťák, tudíž mám celkem hodně fotek a ještě jich hodně přibude, takže jsem se rozhodla, že všechny fotky budu dávat na rajče http://adelmackova.rajce.idnes.cz/USA_2016-2017/
takže, když se budete chtít mrknout :).

  


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...