neděle 23. dubna 2017

Velikonoce a školní koncert

Ahoj Všichni,

  Omlouvám se za to, že nebyl minulý týden článek, ale nějak nebyl čas, pořád jsme něco dělali a někde byli. Takže to dám dneska všechno dohromady, upřímně se trošku bojím délky článku, tak snad to nebude vadit :D.
   Před 14 dny, jsme měli ve škole testování všech Juniors class - a já jsem tu taky Junior, takže se mě to týkalo. Jakožto exchange student bych je dělat nemusela, protože jsou to testy, které Vám mohou pomoc pak na vysokou školu, ale říkala jsem si, že si to můžu zkusit a hlavně se mi nechtělo sedět 3 hodiny v nějaké třídě a nic nedělat. Testy byly z matematiky a angličtiny, no nebylo to až tak hard. Sice bylo přes týden testování, ale měli jsme jako vždy ve středu závody, tentokrát to bylo trošku jiné, jelikož to byly poslední "home meet" pro Seniors a vlastně, tak trošku i pro mě. Všichni seniors dostali něco jako plavecké šerpy a kytky, trenér řekl pár pěkných slov - bylo těžký nebrečet, držela jsem to v sobě zuby nehty :D a pak se vyfotili a bylo po závodech. Aby ten den byl ještě trošku víc "slavnostní", tak jsme se po závodech všichni sešli v restaurace a šli společně na pizzu a pak mě Ashley hodila domů. V pátek pak jsme po tréninku s holkama zašly na véču a pak do kina, protože jedna z nich měla v sobotu 18 narozeniny a tak jsme to chtěly trošku oslavit, bylo to super! O víkendu jsme začali žít hlavně Velikonocema, V sobotu dopoledne byla host mamka v sobotní škole a já měla za úkol upéct Brownie - poprvé v životě a všem nakonec chutnalo. Odpoledne jsme jeli k Julie, protože jsme slavili první neoficiální velikonoce s host mom mamkou. Dostali jsme od ní pár sladkostí a užili si rodinné odpoledne. V neděli už byl ovšem už ten oficiální Easter. Nejmladší brácha nás přišel asi v 7 probudit, že musíme okamžitě vstát a jít se podívat na náš košík se sladkostmi. Každý jsme dostali hromadu sladkostí! Pak nás čekala Americká tradice- hledání vajíček. Myslím si, že každá rodina to má asi jinak, protože někdo hledá ty nabarvená vajíčka a jiní... jako my hledali plastová vajíčka a uvnitř s nějakou sladkostí. Nečekala bych, že to bude tak ostré, ale je to asi tím, že jsem nevyrůstala s 2 bráchama :D. Odstartovalo se hledání a byl to jak boj o poslední kousky jídla, ale nakonec jsem ukořistila asi 15 vajíček... sice jsem na tom byla nejhůř, ale "who cares". Host taťka nám všem udělal snídani a pak byl čas na velikonoční návštěvu kostela. Někdy po obědě jsme vyrazili k Julie manželovi mamce (OMG to mé vysvětlování :D), kde byla celá rodina a taky čtyřkolky. Grilovali perfektní jídlo, zazpívali jsme si pár country písniček a pak zajezdili na velkých čtyřkolkách, zkrátka pěkné velikonoce. U nás je zvykem mít v pondělí volno. tady bohužel nebylo.
   Minulý týden ve škole, bylo všechno tak nějak při starém. Ve středu jsme měli "pictures day", takže jsme si fotili týmové fotky a skupinové a tak. V pátek byl velký den- naše škola cosi vyhrála a to pro nás znamenalo, že přijede High school nation (https://www.instagram.com/highschoolnation/) - co to znamenalo? Měl to být koncert, kde bude někdo slavný. Nebyla jsem si jistá co od toho čekat, ale nakonec super akce! Byl to takový festival, protože naše škola má 4 tisíce studentů, což je poměrně dost. Byli tam různí zpěváci, třeba Drake Bell a pak takové ty začínající pěvecké hvězdy a to nejlepší Roshon Fegan!!! Jestli vám jméno nic neříká, tak je to týpek co byl hodně na Disney a- mám s nim fotku!!  Byla jsem z toho vedle :D. Pak mě čekal už jen trénink a konečně po 150 letech nákupy.
  Včera - neboli v sobotu měla host mom babička narozeninovou párty, ale každý si představí poklidnou sešlost s rodinou, jelikož jí bylo 85.. ovšem to by nebyla Amerika, že :D? Kámoší se s mexičanama, kteří tančí, takže proč si nepřát mexickou oslavu s tanečníkama. Nasmáli jsme se u toho jako blázen. Dneska jsme strávili celý den doma.
   Minulý týden byl hodně depresivní... asi 2x jsme se s kamarádkama rozbrečely, protože víme, že za to celé za chvíli skončí.. byla jsem celý týden v takové zvláštní náladě, ale myslím, že i tyhle stavy k tomu patří, není lehké se smířit s tím, že tohle kouzelné dobrodružství je pomalu u konce. Zbývá mi okolo 42 dnů a rozhodně si je užiju jak jen nejvíc to půjde, protože tohle se už nebude nikdy opakovat a poslední dny nechci strávit v depresích z odjezdu, ty pak můžu mít 16 hodin v letadle domů :D.

Krásný poslední dubnový týden.

Adel :)


Roshon Fegan!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...