středa 21. září 2016

Zjištění o Americe

Všechny moc zdravím!
   Tenhle článek nebude o příbězích, které tu prožívám, ale spíš o takových faktech na které jsem tu přišla :D. Bude to něco jako ,, typické Americké věci,, nevím jak to přesně nazvat :D.
Takže teda takhle:

1) Všechno je tu strašně moc velké, od jídla po šampóny! Zkrátka úplně všechno. Když to porovnám s našima věcma, tak u nás by to bylo XXL.

2) Snad úplně ve všem je led, milují ho. Dokonce je hrozně štve, že není led dobrý v mléku :D.

3) Tohle trošku souvisí s 2. Všude je klimatizace! Ve třídách neuvěřitelně mrznu a pak vyjdu ven a mohla bych být v tílku, jelikož je šílený vedro.

4) Nevím jestli to je městem nebo částí, kde jsem, ale většina lidí jsou celkem ,,čuňata,, nebo mají různé tiky. Podle mého většina lidí neví co je kapesník,věčně do sebe tahají nudle, což je tak trošku nechutné. A co se týče tiků, tak téměř všichni klepou nohou. Takže občas sedím ve třídě a nadskakuji s lavicí, protože všichni klepou nohou :D.

5) Jsou téměř pořád veselý, přijde mi, že je jen tak nic nehodí do většího stresu a neustále se usmívají.

6) Na VŠECHNO mají čas! Vůbec na nic nepospíchají, všechno řeší v klidu, prostě žádný stres.

7) Ještě se mi nestalo, že by mě v krámě nepozdravila prodavačka a nezeptala se, jestli nepotřebuju pomoc a jak se mám (teď myslím v krámě s oblečením). Ale všeobecně všude vždycky obsluha pozdraví s úsměvem. Možná je to přetvářka, možná ne, ale vždycky Vás to potěší.

8) Co se týče placení, tak jedině kartou, dokonce i ta největší drobnost.

9) Občas mě udivuje co se dá kombinovat za jídlo, byla jsem asi 2x někde na snídani a javorový sirup s vaflema a slaninou je naprosto normální.

10) A samozřejmě 80% lidí neví, kde je Česko a když už to ví, tak se ptají na opravdu vtipné otázky, třeba jestli máme auta nebo autobusy, sociální sítě a věci tohoto typu. Občas už se jen směju :D.

  To je asi takové největší pecky co mi zůstaly v hlavě :D. Snad Vás některé věci pobavili jako mě, klidně mi pak dejte vědět!
  Krásný zbytek týdne :)
 Adel

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...