čtvrtek 29. září 2016

Santa Clara, Big Bear, 2 týdny do homecoming

Čau, ahoj!

   V sobotu to už budou dva měsíce co to jsem a musím říct, že si to čím dál tím víc užívám. Ve škole už to jede všechno naplno, takže mám za sebou pár projektů, několik testů a tak. Věc, které jsem se hodně bála, bylo něco prezentovat před třídou, teď myslím konkrétně něco jako ,,projekt,, na angličtině. Museli jsem si vybrat tři věci, které nás symbolizují + jednu věc, která symbolizuje naší oblíbenou knížku a museli jsem ke každému říct 3 věty, áno zdá se to být jednoduché, ale jen zdá :D, nesmělo to být nudné a muselo to mít ,,hloubku,,. Prezentovala jsem to jako jedna z posledních, takže jsem už věděla do čeho jdu, když jsem to dovyprávěla, celá třída mi zatleskala a začali se vyptávat na nejrůznější otázky, bylo to strašně moc pěkný! O Americe se říká, že je tu šíleně lehká škola, ale já s tím tak úplně nesouhlasím. Není to sice (ta moje) úplně ,,hard,, ale ani úplně ,,easy,,. Třeba na chemii berem věc, kterou jsem se učila na základce, ale zas v matice (jsem tu junior, takže o rok méně než bych měla být) co jsem se učila loni, ale berem k tomu 1000 dalších věcí, které jsem v životě neviděla, do toho každý den úkoly z každého předmětu a do toho kvízy snad úplně ze všeho. Ale i tak mě ta škola moc baví, je to prostě úplně o něčem jiném.
   Bohužel jsem přestala s cross country ze zdravotních důvodů  - problém se stehnem. Docela mě to mrzí, ale na druhou stranu chci být v pohodě pak na plavání a všeobecně nechci odkulhat celý rok. Takže teď místo cross country chodím s host mom do posilky nebo cvičíme doma a nejspíš začnu plavat mimo školu, což je super.
  Minulý týden v pátek jsem byla s Britt (host sis) na mém první pořádném nákupu oblečení! Musela jsem si koupit i šaty a boty na blížící se homecoming (k tomu se taky dostanu), upřímně bych asi neměla nikdy odvahu si takové šaty a boty koupit, ale Britt z nich byla nadšená a já si řekla, že jsem v Americe, tak proč ne :D. Pak v sobotu měla mamka mojí host mom narozeninovou oslavu u nás doma, tak jsem pomocí skypu a mojí maminky a psychické podpory taťky (moc děkuju!) uvařila moje první rizoto v životě :D (ano vím, nic velkého, ale pro mě anooo :DD) a podávala jsem jim ho k obědu a prý vařím líp než moje host mom. A v neděli jsem jeli celá rodina na pláž Santa Clara, bohužel nebylo moc pěkné počasí, ale já prostě miluju pláže, takže skvělý relax s rodinou.
  A tuhle sobotu jsme se ráno sbalili s tím, že jedem kempovvat do přírody na místo jménem ,, Big Bear,,. Dorazili jsem do rádoby hotelu někdy po obědě a jen jsme relaxovali, což mi přišla trošku škoda, jelikož tam byla boží příroda a já jí chtěla trošku prozkoumat. Společnýma silama jsme připravili oběd- večeři a pak jsme šli se sourozenci hrát stolní tenis, no byla to sranda :D. Jelikož je to v horách se ZELENOU přírodou (ta zelená mi chybí), tak jsem tam na večer trošku větší zima, takže jsem se šli projít. Hrozně mi to tam připomínalo Pec pod Sněžkou! Takové ty typické horské ulice a tak. V neděli hned ráno jsem museli jet domů, jelikož host mom nebylo dobře, trošku mě to mrzí, ale vím že jsme tam nebyli naposledy, takže si to tam ještě užiju!
   Za dva týdny bude homecoming, což je něco jako ples, ale pořádá se v tělocvičně a den předtím (což je pátek) jsou velké football game. Je to další typická Americká akce. Všichni teď ve škole blázní, kvůli volbě krále a královny, takže mi to zas připomíná situace jak ve filmu, jak tam chodí lidi s cedulka a rozdávají sladkosti a tak, je to fakt mazec :D! Když poslouchám nějaký holky jak si povídají, tak jedině o tom jak si koupily šaty jak půjdou na kosmetiku kvůli homecoming a tak :D. Moje host sis je úplně stejná, takže nám na příští sobotu naplánovala kosmetiku, manikůru a kadeřníka, noo jsem na to dost zvědavá, jelikož takovéhle věci normálně nějak neřeším :D.
  Zítra jedem se školou na celý den na exkurzi a pak večer football game, tak se zas moc těším!

Zítra konečně pátek, takže Vám přeji hezký víkend!
Adel :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...