pondělí 10. října 2016

Homecoming, Vasquez Rocks a všechny novinky

Čau všichni!

   Minulý pátek jsem byla s collage club na výletě, byli jsme se podívat na dvě vysoké školy ( UCI, Long Beach), bylo to fakt hustý! Ty školy jsou takový malý města, kde máte snad úplně všechno co potřebujete a to nemluvím o možnostech studia. Najdete tam všechny obory a do toho mimoškolní aktivity na které se tam taky hodně dbá (sport,...). Hodně se snaží být prestižní a jsou na své školy pyšní. Většina studentů, tam chodí ve školním oblečení, není to jako u nás no-name tričko, ale všechno je značkové od under armour po nike, takže to oblečení vypadá fakt dobře, tak jsem si musela koupit aspoň tričko :D. Přijeli jsme kolem 6:00 a v 7:00 začínal football game a tentokrát jsem pomáhala Britt a roztleskávačkám s telegramy a tím jsem poznala nové lidi.
   A teď konečně skvělá high school zkušenost ,,homecomng,,. Každý den bylo ve škole jiné téma oblečení, nejdřív jsem si myslela, že to budou všichni dodržovat a budou do toho zažraní, tak jsem se na to i těšila, ale nakonec jsem zjistila, že to tu nikdo nějak zvlášť neřeší. Trošku mě to mrzelo, jelikož jsem to vždycky chtěla zažít, ale na druhou stranu jsem nechtěla být ve škole jediná, které se těch témat drží ( PO- pyžamo, ÚT- dvojčata, ST- bláznivej účes, ČT- něco s NY, PÁ- školní barvy (to jsem teda dodržela)). Když nebudu počítat ty témata, tak se na to všichni neuvěřitelně těšili a hrozně to řešili, samozřejmě i já jsem se moc těšila :D. V pátek to bylo ve škole o něco volnější, protože se okolo 3 periody začalo chodit po skupinách do velké tělocvičny, kde byly všechny týmy a všichni měli něco připraveného + dekorace a tak. Když to začalo měla jsem husí kůži! Ta atmosféra byla neuvěřitelná! No a pak na předposlední periodě (history) se stala nejvíc děsivá věc, co jsem tu zatím zažila. V průběhu hodiny začali říkat v rozhlasech ať se okamžitě zamknou všechny třídy, že je ve škole nebezpečí, a že to není cvičení... takže učitel hned běžel ke dveřím zamkl je, zhasl a museli jsem být úplně ticho, pak jsem se dozvěděli, že je ve škole někdo se zbraní, takže jsem museli čekat než se to vyřeší. Asi 5 minut před koncem hodiny nám oznámili, že už to je tedy v pohodě, nooo bála jsem se :D, ale pak na další hodiny, jsem se ptala lidí a někteří učitelé to vůbec neřešili, tak nevím noo :D.
   V sobotu byl ten dlouho očekávaný večer ,,homecoming,, ples. Takže jsme šly ráno s Britt na nehty a pak měla dorazit její kamarádka kvůli líčení a vlasům, ale bohužel nepřijela, tak jsme improvizovaly a myslím, že dobrý. Všechno vypuklo v 8:00 večer. Co o tom psát... prostě párty :D.
   V neděli ráno jsem jela s host mom do Pasadeny do kostela s její babičkou. Ještě jsem tu v kostele nebyla. Je to z venku, tak uvnitř úplně jiné než u nás. Ta babička je tam šíleně slavná! A ani se nedivím, jelikož je moc hodná. Pak jsem šli s host mom taťkou na oběd do takové vintage restaurace, vlastně celá Pasadena je taková vintage a old school, je to tam prostě kouzelný. Po obědě jsem vyrazili ještě na poslední výlet a to na skály Vasquez, kde se natáčela spousta filmů ( Star Wars,..). Divnější skály jsem snad ještě neviděla!
   Jinak se po škole začalo šířit, že má být v Palmdale klaun (https://www.youtube.com/watch?v=hHjGtBnSv50 ) a když jsem se mu koukala na instagram, tak to tam opravdu měl, tak se teď opravdu bojím, abych ho někde nepotkala :D
  Mimochodem dneska začínám s plaváním mimo školu, tak mi držte palce ať to všechno vyjde, ale moc se těším! Dobrodružství tady jsou zkrátka Americký!

Hezký začátek týden!
  Adel

PS: všechny nové fotky jsou na rajčeti :)

 skály Vasquez
                                                 
UCI
park v Palmdale


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poslední týden školy, loučení a vše kolem toho

Ahoj všichni,    Omlouvám se, že jsem se hned neozvala, ale nějak toho bylo moc a nebyl čas, takže to nešlo. Nechce se mi věřit, že mého A...